امنیت غذایی از ارکان امنیت ملی است همه آنچه باید درباره حساسیت فصلی بدانید جلوگیری از ۳ هزار سقط عمد جنین سالم در کشور حریق منزل مسکونی در بلوار میرزا کوچک خان + تصویر حادثه(۱۳ اردیبهشت) شاهرخ‌خان دستگیر شد (۱۳ اردیبهشت) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات لحظه پیدا شدن «یسنا دیدار» از زبان کایت سوار نیشابوری+فیلم برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد با ۲ کشته و زخمی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | توضیحات مدیر‌عامل هلال احمر گلستان درباره پیداشدن یسنا، دختر گم‌شده ترکمن یک سوم شهرستان‌های خراسان رضوی فاقد مرکز پزشکی قانونی هستند مشهد، میزبان سومین همایش ملی مدیران خیریه دارالاکرام| بورسیه تحصیلی برای ۸ هزار دانش‌آموز نیازمند روایت مادر «یسنا دیدار»، از روز ناپدیدشدن دختر ۴ ساله‌اش + فیلم آخرین اخبار از عملیات جست‌وجوی «یسنا»، دختر گم‌شده ترکمن + ویدئو (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آشنایی با خواص سبزی‌های فصل بهار| نوبرانه‌های بهاری ضامن سلامتی این سبزی، کلیه‌ها را تصفیه و استخوان و دندان‌ها را تقویت می‌کند
سرخط خبرها

پیش‌بینی سیلاب شدید در ‌خوزستان و لرستان | دستور تخلیه روستاها صادر شد(۲۱ فروردین ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۵۸۲۲۴
  • ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹
پیش‌بینی سیلاب شدید در ‌خوزستان و لرستان | دستور تخلیه روستاها صادر شد(۲۱ فروردین ۱۴۰۲)
معاون عمرانی استاندار لرستان با اعلام تخلیه روستاهای در معرض خطر سیل گفت: احتمال بارش‌های نقطه‌ای بین ۱۳۰ تا ۱۶۰ میلی‌متری در برخی از مناطق این استان وجود دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، احمدرضا دالوند امشب در جلسه ستاد مدیریت لرستان اظهار داشت: سازمان هواشناسی نسبت به ورود سامانه بارشی قوی به این استان هشدار داده و احتمال اعلام وضعیت قرمز را در برخی از نقاط اعلام کرده است.

وی با اشاره به ورود سامانه بارشی به لرستان از صبح چهارشنبه تا صبح جمعه جاری، افزود: همه دستگاه‌های اجرایی این استان باید در آمادگی کامل قرار داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان عنوان کرد: هواشناسی میانگین بارندگی سامانه پیش رو را ۴۰ تا ۶۰ میلی‌متر پیش‌بینی کرده و احتمال بارش‌های نقطه‌ای بین ۱۳۰ تا ۱۶۰ میلی‌متر در پلدختر، رومشکان، کوهدشت، سپیددشت و جنوب خرم‌آباد در شهرستان چگنی وجود دارد.

وی با بیان اینکه ارش‌های نقطه‌ای ممکن است منجر به بروز سیل و خسارت به برخی از مناطق لرستان شود، بیان کرد: همه دستگاه‌ها باید آمادگی لازم را داشته باشند و امکانات و تجهیزات خود را در مناطق پرخطر متمرکز کنند.

دالوند با بیان اینکه پس از بارش‌ها ممکن است به برخی محصولات کشاورزی به‌دلیل کاهش دما خسارت وارد شود، گفت: جهاد کشاورزی باید اطلاع‌رسانی‌های لازم را به کشاورزان داشته باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با اشاره به ورود ریزگرد‌ها از روز سه‌شنبه به این استان ابراز کرد: این امر منجر به کاهش دید افقی می‌شود.

دالوند با بیان اینکه تمام مدیران‌کل و فرمانداران لرستان تا روز شنبه باید در محل کار خود حاضر باشند و هیچ مدیری حق مرخصی و مأموریت ندارد، اظهار داشت: همه امکانات و تجهیزات دستگاه‌های اجرایی باید در اختیار مدیریت بحران قرار گیرد.

وی افزود: فرمانداران لرستان باید روستا‌هایی را که امکان سیل در آن‌ها وجود دارد، تخلیه کنند و اماکن پر تردد گردشگری از جمله آبشار بیشه نیز باید مسدود شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با تأکید بر اینکه دفاتر گردشگری باید تمام تور‌های خود را متوقف کنند و دفاتری که همکاری لازم را نداشته باشند با آن‌ها برخورد می‌شود، تصریح کرد: اولویت اول نجات جان شهروندان است و عشایر و دام‌های‌شان نیز باید به مکان‌هایی امن منتقل شوند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->